Toyota je odlučila temeljito izmijeniti svog konkurenta u C-segmentu koji sad izgleda dinamičnije i oštrije nego ikad prije. Aerodinamika automobila znatno je poboljšana, na svega 0,28 Cd, a pritom je novi Auris od prethodnika 55 mm niži i 30 mm duži.

Putnici na stražnjoj klupi također su dobili 20 mm više prostora za koljena, a zapremnina prtljažnika porasla je na 360 litara.

Japanci su koristili čelik visoke krutosti za izradu šasije pa bi 40-ak kilograma niža masa u sprezi s nižim težištem novi Auris trebala učiniti još upravljivijim automobilom. Toyota ne otkriva detalje, no navodno su i upravljač i ovjes prošli značajnije dorade da bi pružali bolji osjećaj u vožnji.

Pod poklopcem će se naći 1,3 i 1,6 benzinci, kao i 1,4 dizelaš, te hibridni sklop sačinjen od 1,8-litrenog benzinca i elektromotora. Toyota zasad nije definirala performanse spomenutih motora, a više o Aurisu znat ćemo nakon njegove svjetske premijere u Parizu za koji tjedan.