A LA CARTE PONUDA LETOVA

'Novi Germanwings' nudi tri osnovne usluge za putnike

01.07.2013 u 15:32

Bionic
Reading

Germanwings je danas započeo novo poglavlje u povijesti njemačkog zrakoplovstva. 'Novi Germanwings' jača svoju poziciju na tržištu europskih niskotarifnih zrakoplovnih tvrtki zahvaljujući potpuno novom proizvodu i konceptu brenda. Od sad će putnici moći birati između različitih 'a la carte' letova koji su segmentirani prema cijenama i uključenim uslugama

Tri su osnovne kategorije usluga novog brenda Germanwingsa – usluga Best koja se odnosi na visokokvalitetne usluge, a koje će prvenstveno zadovoljiti potrebe poslovnih putnika, ali i onih koji žele najveću udobnost prilikom putovanja; usluga Smart koja će uz zrakoplovnu kartu uključivati i određene dodatne usluge ovisno o izboru putnika te Basic koja predstavlja osnovnu zrakoplovnu kartu po povoljnim cijenama.

'Novi Germanwings' je u ponudu uvrstio europske letove izvan uobičajenih središta Lufthanse, Frankfurta i Münchena, a premijerni letovi krenuli su u ponedjeljak iz zračnih luka Berlin, Hamburg, Stuttgart i Köln/Bonn.

Koncept 'novog Germanwingsa' koji je predstavljen u prosincu prošle godine proveden je u praksi u rekordnom roku. Samo je šest mjeseci bilo potrebno da se postojeća flota od 38 zrakoplova potpuno prilagodi iznutra i izvana prema novom vizualnom identitetu i konceptu. Prema sadašnjim planovima, 'novi Germanwings' će do kraja 2014. godine imati flotu koju čine 87 zrakoplova - 64 zrakoplova tipa Airbus A319 i A320 te 23 dodatna zrakoplova tip CRJ-900 koja su u vlasništvu tvrtke Eurowings-Luftverkehrs, ali će se u budućnosti isključivo koristiti za potrebe tvrtke Germanwings.

U skladu s krilaticom 'Povoljno, a ne jeftino' djelatnici tvrtke u budućnosti će se još jače usredotočiti na zadovoljavanje zahtjeva i želja klijenata. Putnici će moći birati između triju osnovnih usluga ekonomske klase – Best, Smart i Basic.

Usluga Best trenutno je najbolja na tržištu niskotarifnih linija koje povezuju europske destinacije i postavlja nove standarde u industriji. Za korisnika te usluge bit će rezervirano sjedalo u jednom od triju prvih redova, gdje će mu udobnost jamčiti seat pitch, odnosno veličina prostora između sjedala, od čak 81,2 centimetara (32 inča) te slobodno sjedalo pored njega. Usluga Best uključuje i pristup Lufthansinim salonima za odmor, prioritetni check-in, korištenje posebne brze linije za sigurnosnu provjeru, više nagradnih milja u programu vjernosti Miles&More te milje u programu HON Circle, dvostruku količinu dozvoljene prtljage (dvaput po 23 kilograma), narudžbu jela à la carte tijekom leta te mogućnost promjena rezervacije i otkazivanja leta. Usluga Best najprije će biti dostupna na svim letovima u Njemačkoj te na Germanwingsovim ključnim destinacijama u Europi, poput Austrije, Švicarske, Belgije, Rusije, Francuske i Ujedinjene Kraljevine Velike Britanije i Sjeverne Irske.

Usluga Smart
odnosi se na uobičajene pogodnosti ekonomske klase, no s izuzetnom kvalitetom. Korisnici ove usluge sjedit će u prednjem dijelu zrakoplova, a imat će na raspolaganju istu dužinu seat pitcha od 81,2 centimetara. Ova usluga uključuje i zakusku koja obuhvaća i praktične zalogaje te bezalkoholna pića, kao i dozvoljenu količinu prtljage od 23 kilograma.

Usluga Basic u skladu je s filozofijom niskotarifnog prijevoza, a u sklopu nje korisnik će prilikom rezervacije moći birati između nadoplate za hranu i piće ili dodatnu prtljagu te će moći odabrati sjedalo u jedanaestom redu i iza njega.

Carsten Spohr, član izvršnog odbora Deutsche Lufthansa AG tom je prilikom izjavio: "Germanwings je najveći njemački niskotarifni zrakoplovni prijevoznik, a kao izuzetno kvalitetan prijevoznik u svom segmentu ima i najbolju ponudu na europskom tržištu. Novi Germanwings kombinira prednosti Germanwingsa s prednostima Lufthanse pa sam siguran da će naši putnici, koji putuju iz privatnih ili poslovnih razloga, znati cijeniti novi brend i novi proizvod. Ovaj je pristup ključan i za Lufthansu, koja će prepuštanjem čvorišta opet početi profitabilno letjeti prema europskim odredištima. Tako smo u isto vrijeme stvorili vrlo atraktivnu ponudu ponudu za naše korisnike te poboljšali učinkovitost Lufthanse.“

Thomas Winkelmann, glasnogovornik uprave Germanwings je dodao: 'Danas je povijesni dan za našu tvrtku - uz novi proizvod, mnoštvo novih odredišta i veće flote, od danas počinje druga faza uspješne priče tvrtke Germanwings. Obećavamo našim klijentima da ćemo i dalje nuditi najbolju vrijednost za novac u Europi, a kreativnim pristupom postaviti nove standarde za čitavu branšu.'