E-BANKARSTVO

U Zabinoj e-poslovnici čeka vas osobni bankar

09.04.2014 u 19:53

Bionic
Reading

Više ne morate dolaziti u klasičnu poslovnicu kako bi razgovarali i pregovarali o konkretnim uvjetima za pojedini kredit, ulaganjima, načinu korištenja svih vrsta usluga. Sve osim potpisa možete riješiti online

S vama će, kažu u Zabi, razgovarati stručni bankar s dugogodišnjim iskustvom. Jedini je preduvjet za korištenje e-poslovnice, za koju se ne naplaćuje naknada, aktivirana usluge e-zabe i računalu koje je priključeno na internet. Nisu potrebne dodatne programske instalacije.

Za komunikaciju s e-bankarom, možete odabrati na koji način želi stupiti u kontakt - putem video ili audio linka, chata, maila ili telefona. Tijekom razgovora postoji mogućnost slanja dokumenata klijentima putem chata, arhiviranja chata po želji klijenta kao i snimanja te arhiviranja svih kontakata u skladu sa zakonskim odredbama.

'E-poslovnica je početak nove drugačije ere bankarstva', naglasila je članica uprave Zagrebačke banke Daniela Roguljić Novak, 'Uslugu smo pripremali temeljito i uz jednogodišnji testni rad jer smo htjeli da klijenti dobiju online kvalitetan individualiziran, stručan bankarski savjet s potpunom uslugom svih promjena i zahtjeva, u skladu s najvišim standardima sigurnosti i primjenu moderne tehnologije'

U slučaju potrebe za odlaskom u fizičku poslovnicu, e-bankar ugovara sastanak u terminu i u poslovnici po vašem odabiru.

'Iako bi bilo idealno da klijentu možemo pružiti potpunu uslugu u e-poslovnici, zbog zakonskih propisa dio ugovaranja usluga i proizvoda (poput potpisivanja ugovora) još traži fizičko prisustvo klijenta. Međutim i taj dio e-bankar rješava na način da se klijent što manje vremena zadrži u poslovnici - s kolegama u poslovnici iskomunicira se zahtjev klijenta te se već pripremi rješenje', objašnjava Danijel Miletić, direktor Zabe24.

Takav će vid usluge biti posebno koristan za klijente koji nemaju mogućnost koristiti klasične poslovnice Zagrebačke banke u okviru njihovog radnog vremena, za građane koji žive na otocima ili često putuju, ali i za invalide i slabo pokretne osobe.

Poslovnica potpunu uslugu (chat, video, audio, telefon, e-mail, kontakt putem obrasca na e-zabi) ima na raspolaganju od ponedjeljka do petka od 8:00 do 21:00, dok su izvan tog vremena, odnosno od 0 do 24 sata bankari dostupni putem telefona, e-maila i putem kontakt obrasca na e-zabi. To znači da ako se netko javi u tri ujutro e-mailom, telefonom ili putem obrasca na e-zabi, dobit će promptni odgovor.

'Do sada je kroz testni rad od lipnja prošle godine prednost ovog načina komuniciranja i poslovanja sa Zabom upoznalo više od 57 tisuća klijenata. S obzirom na pozitivne reakcije korisnika usluge uvjereni smo da će se broj korisnika sada višestruko povećavati.

Dosadašnja iskustva pokazala su da klijenti u odabiru načina komunikacije najviše preferiraju chat i to neovisno o njihovoj dobi', rekao je Miletić.

Zaba već u pogonu ima Financijski planer (njihovu verziju Minta) i vlastiti e-novčanik. Ima oko 440 tisuća korisnika e-bankarstva.