CroAI Marketing Club

'AI rješenja štede vrijeme, sigurni smo da je AI tu da ostane'

15.05.2024 u 14:40

Bionic
Reading

U utorak je u Zagrebu održan prvi sastanak CroAI Marketing Cluba, nove mikrozajednice Hrvatske udruge za umjetnu inteligenciju - CroAI, s temom 'Unlocking the Power of AI: Personalized Marketing Strategies'. Događaj je privukao stručnjake i entuzijaste iz područja marketinga i umjetne inteligencije, priopćili su iz udruge

Okupljanje je predvodila Tena Turčinović Barukčić, voditeljica Marketing Cluba, a panelisti su bili stručnjaci iz industrije: Goran Vujasin, COO i voditelj performansi u Younited agenciji, Tanya Ariana Bendis, direktorica operacija i marketinga u Omnisearchu te Branimir Karačić, VP Marketinga u Sofascoreu.

Panelisti su podijelili svoja iskustva, izazove i primjere uspješne primjene AI alata u marketingu. 'Imali smo mnogo skepticizma u agenciji oko korištenja AI, sve dok nismo imali situaciju kada smo bili pritisnuti rokovima i trebali napredno vizualno rješenje. U tom trenu smo isprobali AI alat i dobili nevjerojatno rješenje koje bi nam inače uzelo dane rada. To je probilo barijeru i sada sve više koristimo alate umjetne inteligencije', rekao je Goran Vujasin, COO i voditelj performansa u Younited agenciji.

Branimir Karačić, VP Marketinga u Sofascoreu, naglasio je kako su davno prošli romantičnu fazu s umjetnom intelignecijom te već neko vrijeme imaju AI tim koji se bavi optimizacijom. 'Unutar naših proizvoda koristimo AI za praćenje ponašanja korisnika i korisničkog iskustva, za oglašavanje, vizualna rješenja i sl. Tako koristimo AI za optimizaciju podataka koje već imamo. Aplikacija je vrlo aktivna i sigurni smo da je AI tu da ostane', rekao je Karačić.

Tanya Ariana Bendis, direktorica operacija i marketinga u Omnisearchu, podijelila je kako AI rješenja štede vrijeme. 'Za naš podcast, primjerice, sada koristimo alat koji automatski reže epizodu i izdvaja najzanimljivije dijelove za objavu na društvenim mrežama, što je prije trajalo barem 2-3 sata, ovisno o duljini epizode. Drugi dobar primjer je alat koji koristimo za pisanje sadržaja za LinkedIn, koji analizira trendove i trenutno najpopularniji sadržaj te prilagođava naš sadržaj tome. Ovo je značajno poboljšalo naš doseg', objasnila je Tanya.