SVJETSKA PREMIJERA

Lexus predstavio potpuno novi, potpuno hibridni električni LBX: Ulazni model u svijet luskuza

06.06.2023 u 18:12

Bionic
Reading

LBX pokreće nova generacija Lexusovog hibridnog električnog sustava sa samopunjenjem koji sadrži kompaktan i lagan 1,5-litreni trocilindrični motor snage 136 KS (100 kW) s najvećim okretnim momentom od 185 Nm

Lexus je predstavio potpuno novi, potpuno hibridni električni LBX. Ovo je dosad najmanji model Lexusa, ali u potpunosti zaslužuje svoj status modela koji ruši tradicionalnu luksuznu hijerarhiju i koji će promijeniti pravila igre za ovu marku u Europi.

LBX je kratica za Lexus Breakthrough Crossover, kompaktni SUV koji će, prema proizvođaču, proširiti privlačnost marke Lexus na novi tržišni teritorij. Prihvaća suvremene ideje u dizajnu i tehnologiji zadržavajući prepoznatljive Lexusove kvalitete luksuzne izrade i Omotenashi gostoprimstva.

Ovo je automobil koji je jednostavan, ležeran i s kojim se lako živi, ali koji ne pravi kompromise u kvaliteti i posvećenosti detaljima: bit Lexusa ukalupljena je u manji paket, nadilazeći tradicionalna očekivanja kupaca o tome što vrhunski kompaktni SUV može ponuditi.

Također, otvara nove temelje remeteći tradicionalnu strategiju gradacije, kako bi vlasnicima dali više slobode da izraze svoj osobni ukus i osjećaj za stil. Vjeran Lexusovoj predanosti 'učiniti luksuz osobnim', LBX će se nuditi u izboru od četiri 'atmosfere' uz svoju osnovnu razinu. Umjesto da budu definirani razinom opreme ili značajkama udobnosti, ove se atmosfere usredotočuju na izražavanje različitih profinjenih, dinamičnih ili sportskih tema kroz stilske detalje, boje, teksture i završne obrade. Novi Lexus Bespoke Build program ponudit će još više personaliziranih opcija.

Lexus predstavio LBX Izvor: Promo fotografije / Autor: Lexus

LBX je također iskorak za Lexus kao tvrtku u Europi. Po prvi put, Europa je bila vodeća globalna regija za razvoj novog vozila Lexus. Taj će utjecaj pomoći da LBX postane jedan od najprodavanijih za marku u Europi.

Upotreba naziva od tri slova je značajna – ranije je samo LFA superautomobil uživao tu razliku. Izbor imena LBX pokazuje Lexusovu predanost i povjerenje u svoj novi model. Baš kao što je LFA pokazao drugu stranu marke u smislu stava i performansi, tako će i LBX na svoj način proširiti svoj doseg i profil.

Kao nova ulazna točka u Lexusovu dobro uspostavljenu liniju SUV-ova, privlačan je mlađoj publici i onima koji možda prije nisu razmišljali o Lexusu. Bit će to atraktivan prijedlog za one koji žele manje vozilo ili kupiti drugo vozilo, ispunjavajući njihove nove životne zahtjeve.

Glavni inženjer Kunihiko Endoh komentira: 'Naš je cilj bio osporiti konvencionalni koncept luksuznog automobila. Temeljito smo težili iskustvu vožnje koje omogućuje prirodan dijalog između vozača i njegovog vozila i dizajnu koji ima profinjenu prisutnost.'

Stil LBX-a uspostavlja novi Lexusov identitet s prednjim dizajnom 'Resolute Look' koji reinterpretira poznatu vretenastu rešetku. Dok su vanjske dimenzije kompaktnije od bilo kojeg drugog Lexusa, izgled je mišićav i moćan. Iznutra je naglasak na angažmanu vozača s fokusiranim vozačkim kokpitom temeljenim na Lexusovom konceptu Tazuna, te na stvaranju laganog, otvorenog osjećaja s izvrsnom vidljivošću i instrumentnom pločom koja glatko ulazi u panele vrata.

Čineći stvari drugačije s modelom LBX, Lexus je zauzeo novi pristup izgradnji asortimana modela, uvodeći izbore koji bolje odražavaju kako današnji kupci traže automobile koji odgovaraju njihovom osobnom stilu i karakteru.

Nakon svog svjetskog debija, LBX će krenuti u proizvodnju krajem 2023. godine. Prodaja će započeti na europskim i odabranim globalnim tržištima početkom 2024. godine.

Vanjski dizajn: novi identitet Lexusa

Lexusova dizajnerska ambicija bila je stvoriti automobil koji je više opuštenog nego formalnog karaktera, prikazujući autentičan stil bez napora s kojim će ljudi odmah osjetiti povezanost. Najznačajniji aspekt dizajna je novi prednji raspored koji 'razbija' vretenastu rešetku - zaštitni znak dizajna u proteklom desetljeću - vodeći Lexus u novu eru.

Koichi Suga, generalni direktor Lexus Designa, objašnjava: 'Mi smo 'dekonstruirali' vretenastu rešetku kako bismo napravili mjesta za novi dizajn. Uspjeli smo stvoriti novi identitet prednje strane koji je potpuno drugačiji od prije, ali je odmah prepoznatljiv kao Lexus.'

Rešetka je objedinjena u jedan trapezoidni oblik, smješten ispod uskog otvora koji se proteže ispod prednjeg ruba poklopca motora, povezujući tanke jedinice prednjih svjetala. Dizajn se oslanja na naslijeđe Lexusovog 'Odlučnog izgleda'. Predstavljen s konceptnim automobilom LF-S iz 2003., postao je prepoznatljiv stilski znak za proizvodne modele Lexusa iz ranih 2000-ih.

Bešavna rešetka bez okvira stvara linije vretenaste karoserije LBX-a, pridonoseći snažnom, dinamičnom stavu automobila. Također je aerodinamički učinkovit, pomaže u glatkom protoku zraka iznad i oko automobila. Novi dizajn prednjih svjetala stvara snažan vizualni potpis, s dnevnim svjetlima i pokazivačima smjera integriranim u funkcionalne jedinice. S ovim novim rasporedom, prepoznatljivi L-oblik svjetala je promijenjen tako da je okrenut prema van, a ne prema unutra, kako bi odgovarao smjeru svakog indikatorskog svjetla.

Sljedeći načela Lexus Next Chapter Designa, identitet i proporcije automobila ukorijenjeni su u iskustvu vožnje koje pruža. Prednji stupovi povučeni su prema natrag, čineći kabinu kompaktnom, a poklopac motora dužim za sportski profil. Raširena krila izražavaju snagu i naglašavaju velike (18-colne) kotače i gume, dok kratki prevjesi i odvažno zatezanje područja oko stražnjih vrata dočaravaju okretne, dinamične performanse.

Stražnji dio automobila također daje snažan stav. Registarska pločica pomaknuta je prema dolje na branik tako da je slovni potpis LEXUS na stražnjim vratima istaknutiji na čistom prostoru stražnjih vrata. Slično tome, najnovija evolucija prepoznatljive Lexusove svjetlosne trake u obliku slova L ima veći vizualni učinak, s pokazivačima smjera i svjetlima za vožnju unatrag prigušenom pojavom kada nisu osvijetljena.

Što se dimenzija tiče, LBX je dugačak 4190 mm, širok 1825 mm i visok 1545 mm te ima međuosovinski razmak od 2580 mm. Krug okretanja mu je 10, 4 m. Masa praznog vozila je 1280 kg, a može vuči prikolicu od 750 kg.

Nisko spušteni poklopac motora, letvice pojaseva u ravnini s karoserijom, stražnji krovni spojler u obliku vrata i precizni dizajni svjetlosnih grupa poboljšavaju aerodinamičke performanse i doprinose učinkovitosti, stabilnosti i performansama LBX-a.

Izbor boja eksterijera uključuje živopisne nijanse i Lexusove zvučne završne obrade dubokog sjaja. Emotion i Cool verzije LBX-a mogu se specificirati s dvobojnom bojom, kombinirajući bilo koju opciju boje s kontrastnim crnim krovom.

Dinamične performanse: nova Lexusova platforma

LBX je prvi Lexusov model koji je konstruiran na varijaciji GA-B platforme globalne arhitekture malih automobila. Temeljito je prilagođen kako bi zadovoljio zahtjeve Lexusa, dajući mu ključne prednosti niskog težišta, širokih tragova, kratkih prevjesa i vrlo krute karoserije. To je također temelj karaktera automobila zabavnog za vožnju, pomažući osigurati Lexus Driving Signature u dosad najmanjem paketu. To pomaže u stvaranju prirodnog dijaloga između vozača i automobila koji osigurava povjerenje, kontrolu i udobnost u svakom trenutku.

Glavni inženjer Endoh objašnjava: 'Kako bismo ostvarili Lexusov osjećaj da smo jedno s automobilom, radili smo na postizanju okretne vožnje koja maksimalno povećava prednosti male veličine i male težine automobila. Istodobno smo se više nego ikada usredotočili na usavršavanje temeljnih karakteristika bez oslanjanja na elektroničke kontrole.'

Karoserija je ojačana konstrukcijskim ljepilima i zavarivanjem s kratkim korakom te strateškim postavljanjem ukrućenja i pojačanja. U isto vrijeme, težina vozila smanjena je korištenjem laganih materijala, uključujući aluminijski poklopac motora i lijevane gumene lukove kotača, klackalice i donje dijelove vrata. Snažni, ali lagani vruće utisnuti materijali korišteni su u središnjim stupovima i pojačanju branika.

Postavljanje točke kuka na samo 285 mm pomaže da se vozač osjeća više sjedinjenim sa svojim vozilom, a istovremeno održava izvrstan pregled s volana, osobito kada se vozi u gradskom prometu.

Sustavi prednjeg i stražnjeg ovjesa dizajnirani su za visoku krutost i malu težinu, dajući LBX-u agilan, stabilan odziv u zavojima i upravljanje uz glatku udobnost vožnje. Sve verzije imaju MacPherson dizajn sprijeda; modeli s pogonom na prednjim kotačima koriste stražnju torzijsku gredu dok LBX s pogonom na sve kotače ima dvostruku osovinu.

Elektronički kontrolirani kočioni sustav uključuje kontrolu položaja vozila pri kočenju. Ovo automatski uravnotežuje prednju i stražnju raspodjelu sile kočenja kako bi se suzbilo trzanje i održala linearna, uvjerljiva izvedba. Također pomaže smanjiti naginjanje vozila u zavojima, održavajući automobil udobnim i stabilnim i filtrirajući vibracije.

  • +88
Lexus LBX Izvor: Promo fotografije / Autor: Jeroen Peeters

Pogonski stroj: nova generacija Lexus hibridnog pogona

LBX pokreće nova generacija Lexusovog hibridnog električnog sustava sa samopunjenjem koji sadrži kompaktan i lagan 1,5-litreni trocilindrični motor. Glavne komponente hibridnog sustava su podvrgnute znatnom redizajnu, uključujući mjenjač-diferencijal i upravljačku jedinicu snage, kako bi se poboljšala učinkovitost, smanjili gubici, uštedjela na težini i smanjila veličina. Tu je i nova bipolarna nikal-metal-hidridna (NiMH) baterija s niskim otporom i visokim učinkom koja omogućuje dodatnu potporu električnom motoru pri ubrzavanju i proširuje mogućnost potpuno električne vožnje automobila.

Razvoj tehnologije omogućio je Lexusu da se usredotoči na bolje performanse i razinu užitka u vožnji koja nije bila moguća s prethodnim sustavima. Maksimalna izlazna snaga potpunog hibridnog sustava iznosi 136 KS (100 kW) s najvećim okretnim momentom od 185 Nm. Novi LBX ima elektronički kontinuirano varijabilni prijenos, a ubrzanje od 0 do 100 km/h je 9,2 sekunde.

Motor radi s toplinskom učinkovitošću svjetske klase, podržanom tehnologijom izgaranja velike brzine i značajkama dizajna kao što su ravni usisni otvori i laserski obložena sjedišta usisnog ventila. Druge ključne značajke uključuju ultra-lagane klipove projektirane za rad pri visokim okretajima i elektroničko inteligentno varijabilno vrijeme ventila.

Pogonski sklop također ima novo dizajnirani mjenjač-diferencijal. Revidirana jedinica za upravljanje snagom postavljena je izravno iznad sklopa mjenjač-diferencijal, dizajn koji LBX-u daje nisku liniju poklopca motora. Daljnji prostor štedi dva motor-generatora smještena na odvojenim osovinama, smanjujući ukupnu duljinu pogonskog sklopa.

NiMH baterija potpuno je nova bipolarna jedinica smanjene težine i kompaktnijeg dizajna, no ipak daje veću snagu uz mnogo brži odziv. Stoga pridonosi performansama LBX-a trenutnim, snažnim ubrzanjem poput onog kod električnih vozila na baterije, kao i svojom učinkovitošću goriva. Ima koristi od redizajniranog sustava hlađenja koji pomaže produžiti trajanje baterije i performanse.

Pogonski sklop je podešen za ugodne performanse, bilo da se vozite gradom ili zavojitim seoskim cestama, uz vjerno upravljanje i osjećaj linearnog ubrzanja koji je više usklađen s vozačevom upotrebom papučice gasa. Upravljivost je također poboljšana kontrolom hibridnog sustava koja blisko usklađuje zvuk motora i ubrzanje. Zahvaljujući nadogradnjama hibridnog sustava, potpuno električna EV vožnja može se koristiti pri većim brzinama i na većim udaljenostima, povećavajući učinkovitost LBX-a.

Autentična SUV kvaliteta LBX-a uključuje opciju Lexusovog E-Four pogona na sve kotače, koji uvodi dodatni električni motor na stražnjoj osovini. Prilikom povlačenja, skretanja i vožnje na površinama s lošim prianjanjem, sustav automatski usmjerava pogonsku silu na stražnje kotače, pomažući održati vozilo stabilnim i održavajući samopouzdanje vozača.

O luksuznom statusu LBX-a svjedoči koliko je Lexus uložio u upravljanje bukom i vibracijama (NVH). To uključuje dodavanje osovine za balansiranje motoru kako bi se smanjile vibracije koje mogu stvoriti učinak bujanja u kabini. Posebna je pažnja posvećena vratima gdje su uvedene prigušne ploče za suzbijanje buke visoke frekvencije, ali pojačavanje buke niske frekvencije kako bi se dobio jasan i ugodan zvuk. Za suzbijanje vibracija i buke s krova, upotrijebljen je kit sa visokim prigušenjem zajedno s opsežnim prigušivačem zvuka izrađenim od vrlo učinkovitog izolacijskog materijala. Ostale mjere uključuju brtvu oko cijelog ruba poklopca motora i folije za izolaciju i upijanje buke, obloge, letvice i pjenu u ključnim područjima u cijelom automobilu. Ispod vozila, strukturalna ljepila s visokim prigušenjem igraju svoju ulogu u smanjenju buke i vibracija, dok također pridonose ukupnoj krutosti automobila.

Unutrašnjost

Lexusovi dizajneri nastojali su stvoriti jednostavan i profinjen interijer koji stvara osjećaj i atmosferu modela višeg segmenta. Taj se učinak temelji na tri ključna elementa: dobra vidljivost s otvorenim pogledom prema van i jednostavna, glatka instrument ploča; osjećaj širokog unutarnjeg prostora; i središnja konzola s upečatljivom pojavom.

Vrhunska kvaliteta i pažnja posvećena detaljima vidljivi su u izboru presvlaka i ukrasa sa snažnom vizualnom i taktilnom privlačnošću. Kao i polu-anilin kožu vrhunske kvalitete, opcije uključuju interijer prilagođen veganima koji koristi sintetičku kožu i materijale za presvlake sjedala i upravljač, ručicu mjenjača i obloge vrata. LBX također ima nove Tsuyusami umetke od ugljena, stvorene novom tehnikom filma koja koristi više slojeva kako bi se dobio izgled visoke teksture s osjećajem dubine. Ambijentalna rasvjeta doprinosi 'Omotenashi efektu' kako bi se pružio osjećaj dobrodošlice i osjećaja kao kod kuće. Ističući različite dijelove kabine, dizajn rasvjete nudi niz od 50 opcija boja, odabranih u teme koje izazivaju različita raspoloženja.

Vozački kokpit je interpretacija Lexusovog koncepta Tazuna, prvi put predstavljenog na NX SUV-u srednje veličine. Ovo postavlja glavne kontrole i izvore informacija neposredno oko vozača, tako da njihov rad zahtijeva samo minimalne pokrete ruke ili oka. To pomaže da vozač ostane usredotočen na zadatak vožnje, uz najmanje ometanja. Položaj i kut upravljača precizno su izračunati kako bi vozaču pružili zadovoljavajući osjećaj kontrole.

Ovdje je koncept Tazuna poboljšan novim, 12,3-inčnim potpuno digitalnim zaslonom s instrumentima, prvi put predstavljenim u Lexusu. Raspored i istaknutost mjerača i podataka mijenjaju se prema odabranom načinu rada i mogu se prilagoditi individualnim željama. Dostupan je i opcijski head-up zaslon.

Zahvaljujući kompaktnoj veličini LBX-a, gotovo svaki centimetar automobila može se vidjeti s upravljača, što pridonosi samopouzdanju, udobnosti i kontroli koju vozač uživa uz Lexus Driving Signature. Oblikovanje poklopca motora te oblik i položaj prednjih stupova smanjuju slijepe sportove i daju prošireni pogled prema dolje koji pomaže vozaču da preciznije upravlja.

Kako bi se održao širok i jasan pogled, vodoravna ploča s instrumentima ima čist i jednostavan dizajn. Sa svake strane, njegov oblik se ulijeva u ploču vrata, dajući osjećaj da obavija putnike na prednjim sjedalima, tako da je osjećaj prostran, ali sveobuhvatan. Kontinuirana linija stvorena ovim dizajnom također pomaže vozaču da osjeti stupanj naginjanja vozila prilikom vožnje kroz zavoje. Niska točka bokova doprinosi vozačevom osjećaju da je jedno s automobilom, dok je osigurano dovoljno prostora za koljena sprijeda. Kako bi se osigurao dobar pregled za sve u vozilu, stražnja su sjedala postavljena nešto više od onih sprijeda.

Središnja konzola snažno je prisutna s velikim multimedijskim zaslonom osjetljivim na dodir nagnutim unatrag tako da se glatko integrira u strukturu. Jedinica ima tapecirane bočne jastučiće i sadrži dva držača za čaše i više točaka za pohranu i USB priključke za povezivanje uređaja i punjenje.

Prtljažni prostor nudi do 332 litre (modeli s prednjim pogonom i postavljenim stražnjim sjedalima) prostora – dovoljno prostora za dva kovčega od 75 litara koji se mogu prevoziti ispod preklopnog poklopca.

Multimedija i infotainment

LBX je opremljen najnovijim sustavom Lexus Link Connect, kojim se upravlja putem 9,8-inčnog zaslona osjetljivog na dodir.

Sustav pruža navigaciju temeljenu na oblaku, optimizirajući planiranje putovanja s informacijama u stvarnom vremenu o događajima u prometu i kašnjenjima. Dodatnu pogodnost pruža pomoćnik u vozilu 'Hey Lexus' koji odgovara na glasovne naredbe i vozača i suvozača.

Integracija pametnog telefona omogućena je korištenjem bežičnih ili žičnih veza za Apple CarPlay ili žičane veze za Android Auto. Dodatnu pogodnost pruža opcijski digitalni ključ. Kompatibilan s pametnim telefonima Apple i Android, omogućuje vlasnicima da koriste svoj pametni telefon za otključavanje i pokretanje automobila. Ne moraju vaditi telefon iz džepa ili torbe, dovoljno je samo da ga imaju kod sebi. Također mogu dijeliti digitalni ključ kada drugi ljudi trebaju pristupiti ili koristiti vozilo.

Kao i prethodni novi Lexus modeli, LBX nudi besprijekorno bežično ažuriranje softvera za svoje multimedijske i sigurnosne sustave, tako da vlasnici mogu imati koristi od nadogradnji bez potrebe za organiziranjem posjeta Lexus radionici.

Mark Levinson, Lexusov ekskluzivni audio partner, dizajnirao je dodatni premium sustav za automobil, koji sadrži niz od 13 optimalno postavljenih zvučnika. Uključuju subwoofer integriran u stražnja vrata, čime se izbjegava gubitak prostora u prtljažniku.

Asortiman modela: četiri LBX atmosfere

S modelom LBX, Lexus ima novi pristup izgradnji asortimana modela, kako bi bolje odgovarao preferencijama i životnom stilu kupaca.

Linija nudi izbor od četiri modela 'atmosfere' uz osnovnu razinu: Elegant i Relax koji se fokusiraju na profinjeni osjećaj, te Emotion i Cool koji imaju sportskiji, dinamičniji karakter. Svaki je dizajniran imajući na umu drugu vrstu kupaca.

Modeli Emotion i Cool ističu se radi svoje dvobojnosti i 18-colnim aluminijskim naplatcima s obrađenom završnom obradom. Inačice Elegant i Relax imaju jednu vanjsku boju i sjajne 18-colne aluminijske naplatke.

Što se tiče specifikacija interijera, model Emotion dolazi s presvlakama od perforirane sintetičke kože s crvenim detaljima i kontrastnim šavovima na sjedalima, središnjoj konzoli i oblogama vrata. LBX Cool – vrhunski model s temom dinamike – ima ultrasuede i kožnu dvobojnu crnu/tamno sivu unutrašnjost s bakrenim detaljima i šavovima.

Različita raspoloženja pobuđuju Elegant i Relax atmosfera. Sintetička koža u suptilnoj nijansi Forest Brown ili Ammonite Sand, prisutna je u LBX Elegant, za ploče vrata, ploču s instrumentima i jastučiće konzole, kao i presvlake sjedala. Za model Relax, izbor je Saddle Tan ili crna polu-anilin koža s prepoznatljivim Tatami šavovima.

Uz četiri atmosferska modela, tu je i početni LBX koji dolazi s naprednim tehnološkim značajkama kao standardom, a ne dodatnim opcijama, za razliku od nekih konkurentskih modela. To posebno uključuje opsežne aktivne sigurnosne sustave i sustave pomoći u vožnji uključene u najnoviju generaciju Lexusovog sigurnosnog sustava +.

Ulazni model te verzije Emotion i Elegant mogu se specificirati s interijerom prilagođenim veganima bez kožnih proizvoda.

Istaknute opcije opreme uključuju 12,3-inčni Tazuna koncept digitalni zaslon s instrumentima, head-up zaslon, daljinsko parkiranje, digitalni ključ, Mark Levinson premium surround zvuk, Panasonicovu nanoe™-X tehnologiju pročišćavanja zraka i električna stražnja vrata.

Izrada po mjeri Lexusa

Vlasnici koji žele svom LBX-u dati personaliziraniji izgled mogu iskoristiti novu uslugu Lexus Bespoke Build. Lexusov pristup kupcu na prvom mjestu daje im slobodu da personaliziraju svoje vozilo detaljima po mjeri.

Obrada po narudžbi omogućuje kupcima promjenu boje sigurnosnih pojaseva i uzoraka veza na presvlakama i boju šavova te ukrase na ukrasima. Izbor luksuznih materijala uključuje L-anilin kožu – prestižnu kožu koja je dostupna samo na LBX-u i glavnoj limuzini LS unutar Lexusove ponude – i Ultrasuede u različitim kombinacijama boja.

Ova usluga personalizacije bit će predstavljena na odabranim tržištima nakon početka prodaje LBX-a 2024. godine.

Sigurnost i pomoć vozaču

LBX koristi sveobuhvatne odredbe o sigurnosti i pomoći vozaču najnovije generacije Lexusovog sigurnosnog sustava +. Ovo oprema automobil s višestrukim sustavima za otkrivanje rizika od nesreće, upozoravanje vozača i automatsko upravljanje, kočenje i kontrolu pogonske sile ako je potrebno, kako bi se izbjegle ili umanjile posljedice sudara. Ključni elementi uključuju sustav za sprječavanje sudara s pomoći pri skretanju na raskrižju, dinamički radarski tempomat, pomoć pri praćenju trake/pomoć za držanje trake i pomoć pri prometnim znakovima.

Dodatne stavke koje podržavaju sigurniju vožnju i manevriranje te smanjuju opterećenje vozača uključuju Lexusov sustav električnog otpuštanja vrata s e-zasunom s pomoći pri sigurnom izlasku, monitor za vozača, inteligentne parkirne senzore s automatskim kočenjem, upozorenje na poprečni promet straga i monitor mrtvog kuta.

Proširena sigurnost će biti dostupna kao opcija, uvodeći značajke kao što su Front Cross Traffic Alert sustav i Panoramic View Monitor. Mogućnost daljinskog parkiranja može ukloniti sav stres od manevriranja automobilom u skučenom prostoru; čak omogućuje vozaču da parkira svoje vozilo na daljinu, koristeći svoj pametni telefon.

Vozač uživa u boljoj vidljivosti u lošim vremenskim uvjetima s novim mokrim brisačem, koji je ranije bio prisutan na Lexusovim vodećim modelima LC i LS. Ovo raspoređuje tekućinu za pranje iz samog brisača, dajući temeljitije i trenutačno čišćenje vjetrobranskog stakla.